Begonvil Restoran, Oasis Avm




Zeynep Casalini'nin restoranı olarak ünlenen Begonvil , Oasis AVM içinde, alt katta yer alıyor. Ben Zeynep hanım bağlantısını bilmeden ,tamamen dış görünüşüne kapılarak oturmuştum ilk defasında. Oasis'e tek başıma gitmişsem ve vaktim varsa mutlaka uğruyorum çünkü çok keyifli, özenilmiş, kendimi iyi hissettiğim bir mekan. AVM içinde hem şık hem de lezzetli yemekler sunan bir yer olarak şiddetle tavsiye ediyorum. Fast-food yemekte ısrarcı değilseniz tabi.


Yemekleri, esnaf lokantası gibi , görerek seçiyorsunuz. Ben yemeğin yağından, salçasından çok anlamam, ayrıntılı yorum yapamayacağım o nedenle .Her gittiğimde ve yediğimde mutlu mesut ayrıldığımı söyleyebilirim sadece. Dışarıda 4-5 masalık bir alanları var, açık havada yemek mümkün. Büyük şehir AVM'si gibi değil çok şükür , üstü açık bahçelerde, doya doya güneşi görerek yemek yiyebiliyoruz.



Kırmızı-beyaz kareli örtü ve ahşabın mükemmel uyumu. İç mimarları ya da dekoratörleri varsa tebrik ediyorum, yoksa daha çok tebrik ve takdir ediyorum.



Son gittiğimde, yaklaşık bir ay kadar önce, belli başlı ülkelerin fotoğraflarından oluşan gayet güzel, bakılası kitaplar koymuşlardı her yere. Hem görsel hem de düşsel olarak çok hoş olmuştu. 


Aç iken okumamak lazım bu yazıyı. Hele Türk yemeklerine hasret olduğunuz bir dönemde iseniz.

Benim hiç anlamadığım bir konu: Şarap. Görsel olarak çok hoşuma gitti ama tat vs hiç bildiğim bir konu değil.

Bu güzel mekana yolunuzun düşmesi dileğiyle ..

Etiketler: