Dianne Dengel Resimleri

Yıllar sonra, çıplak ayakları birbirine değerek hamakta sallanan iki ihtiyar olmak...Umuyorum ki öyle olacak.




Hayata dair ne varsa hepsi bu resmin içinde; huzur, keyif, sağlık.


Sobanın başında iki ihtiyar, çay, ateş ve bir köpek..Cenneti yeryüzünde bulmuşlar.


Kardeşim ve ben benim 75. doğumgünümü kutlamışız..


Siz iyi varsınız çocuklar..İyi ki..


Bunlar da benim torunlarım, üç oğlan, bir kız.


Ayşegül kitaplarını hatırlatıyor.Çocukluğu. Umudu. Neşeyi.


Mutluluğun resmi deyince on kişiden dokuzunun aklına gelen resmi Dianne çizmiş.



Emre kız olsaydı, bu resim benim çocuklarımın resmi diyebilirdim.


Allah'ım o yaşa geldiğimde, saçıma bigudi sarabilen bir kadın olayım. Amin.


Bu da Eren'cikcikim. Sarı saçlısı.

Soframızdan eksik olmasın çocuklar..Ekmek kadar, tuz kadar, su kadar  değerli onlar.

Etiketler: