Mutluluk


Bundan daha büyük bir mutluluk var mı? Birisi hem de yüz yüze tanışmadığım biri beni düşünmüş, kendi el yazısı ile güzel dileklerini yazmış, harika bir kitap, çok şirin minik bir defter, kalem ve sıcak çikolata koymuş. Sevgili Esra, 5 yıldır ne bloglar gezdim, ne yazarlar tanıdım, ne yorumlar yaptım özene bezene, ilk kez biri ile gerçek, somut bir bağlantım oldu. Yabancı dostların dediği gibi '' You made my day'' . Çok teşekkür ederim.


Pek mutluyum a dostlar. Siz de paylaşın istedim.

Yılbaşı kutlama olayı yok kültürümde ama çok seviyorum yılın bu zamanı oluşan coşkuyu, ışıl ışıl ağaçları, hediye alma-verme telaşını. Annelerle Cuma günü bir kutlama planladık, minik birer hediye ile gidip çekiliş yapacağız. Çok sevdiğim, hayatımdan eksilseler acayip dertleneceğim iki arkadaşıma hediye hazırlıyorum. İyi geliyor bana bu heyecan, bekleyiş duygusu. Çocuklar gibi olmak. Bir tek kar yağışımız eksik.

Aaaa, bir de ilk kez bir bloga konuk olacağım, 2015'den ilk dileğim buydu, kabul oldu. Merakla bekliyorum.

Mutlu seneler herkese ve yabancı dostlarıma: Merry Christmas friends!



Etiketler: ,