Bana Masal Anlatma, Film Yorumu

BANA MASAL ANLATMA



Ben bu filme pozitif ayrımcılık yaparak gittim çünkü başrolde oynayan Fatih Artman, canımız, ciğerimiz Behzat Ç'nin sağ kolu Harun rolünde harikalar yaratmıştı. Özlemle izledim. Harun karakteri üzerine yapışmamış, çok kilo vermiş, süzülmüş. Temiz kalpli mahalle delikanlısı Rıza olarak da çok başarılı buldum kendisini.

Filmi kesinlikle beğenecek bir grup da Leyla ile Mecnun hayranları olacaktır. Burak Aksak'ın tarzına alışkın olmayanların hoşlanması zor. Biraz absürd ; mantık hatası ararsanız tonla bulabilirsiniz. Senaryoda boşluklar, sonlanmayan noktalar var.


Sadece Türk olanların anlayabileceği detaylar filme sıcak bir hava vermiş. Anne karakteri harikalar yaratmış. Yalnız şu terlikle çocuk dövme olayı bitse artık. Bir de çırakların kafasına vurma meselesi sinir bozucu. Erdal bakkal, Sadi Celil Cengiz, Cihan Ercan ve bütün yan roller çok iyiydi. Ercan Yazgan (Bizimkiler'in kapıcısı) ne kadar yaşlanmış, inanamadım. Güldüğüm pek çok yer oldu ama çok komik, yaratıcı espriler beklemeyin. Bazı noktalar -turuncu kıyafetli karateciler- gibi gereksizdi. Olmasa da olurdu.

Sinema biletleri 5 lira olsa, doya doya gitsek. Bir sürü film var .Hem destek olsak hem sinema keyfi yapsak. Bir de o reklamlar nasıl bir facia? Seyret seyret bitmiyor. Üç kuruşluk keyfin içine etmek diye buna denir.



Masalla gerçeğin karıştığı, gülümseyerek geçiririlecek iki saatiniz varsa ve absürd komediden nefret etmiyorsanız rahatlıkla tavsiye ediyorum.

Etiketler: