Bu Aralar Hayat




Hep abinin peşinde dolaşıyor Eren. Kış ve hastalık malesef eve kapanmamıza neden oldu ama her fırsatta sokağa atıyoruz kendimizi.






Şöminenin üzerinde en sevdiğim parçalar. Ateş yakmak biraz zahmetli (baba yakıyor) , tozu pisliği var belki ama eve kattığı  duygu, görüntüdeki sıcaklık bile çok iyi geliyor.



Willowtree isimli bir siteden alınan bu minik objeye bayılıyorum. Çiçek Özgün'den.




Hastanenin kafesinde bir pazar günü. Çünkü Emre babasının bilgisayarındaki bir oyunu (Transformers) çok seviyor ve oyun hatırına hastaneye gidilebiliyor. Ne yapalım, biz yumuşak anne-babayız :) Kafe de fena değil ama değil mi?


Zack ile Vakvak, Minika çocuk kanalında yeni başladı ve ailemizin favorisi.  Üç boyutlu kitap mantığı ile hazırlanan çizgi film çok yaratıcı ve farklı. Çilek kız, Damla'nın dolabı , Pepe, Chuck ve arkadaşları diğer gözdelerimiz. 

Emre bu aralar ballı lokum kıvamında. Söyledikleri ve yaptıkları ile bizi bizden alıyor, iyi ki ana-baba olmuşuz dedirtiyor. dün sabah arabada hiç duymadığım ve sözlerini anlamadığım bir şarkı çalıyor, 
--Bizim gibi di mi anne? Benim arkadaşım Max da uzaklara gitti ya (Demek ki bir ayrılık şarkısıymış)
Okulda arabadan inmeden şöyle bir duraksadı, ''Kesme işleri var diye çok korkuyorum. Onları hep yanlış yapıyorum, alışverişi de yanlış yapıyorum'' dedi.

Geçen akşam babası Eren'in elinden bir şey almaya çalışıyordu.''Ben alırım'' deyip istedi, Eren de verdi, Emre teşekkür etti Eren'ce ; dız dız dız diyerek. Dün akşam babası ''Bir sıkıntın olursa bize söyle oğlum'' demiş, o da ''Siz de Eren'den bir şey almanız gerekirse bana söyleyin'' diye karşılık vermiş.


Sabah güneşinin aydınlattığı tablo bana  kışı çok güzel ve ilham verici bulduğumu, kar yağmasının bir zamanlar içimi ısıttığını anımsatıyor. Şimdilerde çocuklar ve hastalıklar soğuktan hoşlanma olayımı sona erdirdi.

Ocak ayını yarıladık bile. Kış geçer, yaz gelir, unuturuz elbet bugünleri de.

Etiketler: , ,