Öyle Bir Geçer Zaman Ki

Balkonumuzun enfes Bitez Koyu manzarası. 

Ev..Yuva..Barınak..Aile..Bu kavramlarla ilgili bir sıkıntım olduğunu biliyorum. Bu aralar yine gönlüme göre bir ev arzum depreşmiş durumda. Şöyle her yeri pırıl pırıl, silikonları kararmamış, az ama öz eşyalı , sade, sıcacık bir yuva geliyor aklıma gözümü her açtığımda sabahları..Pozitif dergisinde yeni okuduğum feng shui yazısı da üzerine tüy dikti. Baktığınız her obje kalbinizi neşeyle doldurmalı diyor yazı. Ühüüü..

Ne olacak bu mevzu bilmiyorum.

18 haziran 2016, Eren'in Patika kreşteki ilk oyun grubu deneyimi
Sevgili Blog, Eren kreşe başlıyor desem inanır mısın? Ben inanamıyorum da. 3 yıl önce tam da bugünlerde karnımda Eren, içimde acayip bir endişe ile gidip geldiğim bu yolları şimdi 2 çocukla kat ediyorum.

Geçen hafta bir cumartesi oyun grubuna götüreyim dedim. Abisi de geldi ve Eren iki saat boyunca gayet keyifli, kendi evinde gibi oynadı. Özellikle sınıf içindeki kum teknesinde uzun dakikalar geçirdi. O gece ve ertesi gün devamlı okul sayıklayınca ani bir kararla pazartesi sabahı Patika'ya başlamış oldu. İlk gün bakıcı ablamız yanında kaldı. Sonraki günler sabahları bıraktım. 11-12 gibi bakıcısı ya da babası aldı. Bodrum'da ehliyeti ve arabası olan bir bakıcının ne büyük nimet olduğunu bir kez daha anlamış olduk. Aksi takdirde benim 12'de çıkıp Eren'i alıp eve götürmem lazım. Götürmek neyse de benden ayrılmak istemeyecek olması vs derken yaşanacak stresi tahmin edebiliyor musunuz ? Şimdilik planımız ablamız idare ettiği sürece yarım gün gitmesi.

Emre'nin yarın ana sınıfından mezuniyet gösterisi var. Patika çok iyi bir kararla sadece son sınıfta gösteri yapıyor. Haftalardır hazırlanıyorlar, çok meraktayım ve duyguluyum. Tuvalet kağıdı rulosu ile gitmeyi planlıyorum gösteriye.



Bu aralar bu serinin hastasıyız. Özellikle arkadaşım polis, ambulans doktoru ve futbolcu ikisinin de favorisi. Polis için yatma saatinde kavga çıkıyor. Futbolcuyu satır satır ezberledik. Evin babasının bir aydır araba kullanamaması sebebiyle futbol antremanlarını ise ekmiş durumdayız.

19 haziran, Bodrum Park Resort Aquapark


Bütün günü havuz-aquapark-deniz üçgeninde Yalıçiftlik'de geçirdiğimiz günün akşamına ait bir resim bu. Emre o kadar yoruldu ki akşam üzeri altıda uyudu ve dokuz buçukta uyandı. Temennim sabaha kadar uyumasıydı halbuki. Sonra da aman sabahlar olmasın durumu. Eren bu aralar zaten her türlü uykuya azimle direniyor.

Yaz böyle başladı. Sıcaklık bir haftadır 40 derece civarında. Her odada klima açıyorum. Şu aralar en önemli kaygım klima kumandalarının nerede olduğu :)

Babamın böbrekleri zorlanıyor gibi, testleri bozuldu iyice ama genel durumu iyi, ayakta. İnşallah daha uzun bir süre kendini idare eder.

Çok şükür, bin şükür.

Etiketler: , ,