Yeşil ve Gri Pasaportla Yurtdışına çıkacakların Dikkatine!!



Evet, yine bir aksilikle karşınızdayım. Marsilya'ya gidemedim! Sebep, yeşil pasaporta eşim sebebiyle hak kazandığım için eşimin çıkış evrağı lazımmış! Sevgili pegasus sağolsun, bilet alırken ufacık bir uyarı yapsaydı bunlar olmayacaktı. Oysa 19.07.2016'da sayfasına ne güzel uyarı koymuş:

Yeşil ve Gri pasaport sahiplerinin dikkatine!
Hususi (Yeşil) ve Hizmet (Gri) damgalı pasaport bulunan misafirlerimizin;


Bu yazıyı şu anda ana sayfada bulmanız mümkün değil. Googe'la yeşil pasaport yazdığımda alt sıralarda bir yerde tesadüfen buldum. Oysa ne kadar önemli; çok daha pahalı bir bilet olabilirdi, çocuklarla gidiyor olabilirdim, acil bir şey olabilirdi. Üstelik birlikte olduğum arkadaşım yalnız gitti ve tüm planlarımız alt üst oldu. Pegasus'a teşekkür etmek istediğim bir konu var yalnız, biletin vergisini iade edeceklerini söylediler ve 260 liralık biletin 187 lirasının vergi olduğunu öğrendik. Ağlanacak halimize güldük. Booking ise bizi çok mutlu etti, arkadaşım yalnız gittiği için rezerve ettiğimiz apartta kalmak istemedi ve normalde iade hakkımız olmamasına rağmen ücretsiz iptal yaptırdı apartın görevlisi. Ekonomik anlamda çok mağdur olmamakla teselli oluyorum anlayacağınız. (Berlin'den dönerken uyuyakalmış, uçağı kaçırmış ve neredeyse 1500 liraya yeni bilet almak zorunda kalmıştım. Ayrıntıları merak ederseniz tık tık

Sağlık olsun dedik, koyduk bu anıyı da bir kenara. Başka seçenek var mı ki?

Etiketler: , , ,