Liste 9: Değer Verdiğim Şeyler


Bu madde beni epey düşündürdü. Değer vermek deyince ben ''Eksikliği beni çok üzecek '' şeyleri anlıyorum. Allah korusun şu anda hayatımdan alınsa perişan olacağım, kendime gelemeyeceğim şeyler diye düşünüp aile, özgürlük, okumak-yazmak filan demiştim ama sonra şöyle hissettim hep aynı şeyleri döndüre döndüre yazıyorum :) O yüzden bu listede daha maddeci bir bakışla eşya listesi yapacağım. Şimdi başka bir eve taşınacak olsam ve sadece 10 kalem eşyanı alabilirsin deseler şunları alırdım:

1. Eşim ve ailesinin nişan hediyesi olan bir sürü çeyrek altından oluşmuş bileklik

2. El yapımı seramiklerle çevrelenmiş tuvalet aynası

3. Çocukların yatakları, bir örnek nevresim takımları

4. Henüz duvara yapıştıramadı isem de Laura Ashley duvar kağıtlarım

5. Televizyon sehpam , berjerim, yemek masam ve sandalyeleri

6. Astrid'in hediyesi hindistan cevizinden yapılmış kaseler ve Paşabahçeden aldığım uzun mavi tabak


7. Görüntüsünü ve dokusunu çok sevdiğim beyaz keten tüllerim

8. Cihan Aktaş kitaplarım

9. Salondaki avizem

7. Duvardaki kocaman aile resimlerimiz ve albümler

Yaa işte bu kadar değerlilerim :)


Etiketler: