Emre İle Sohbetler


22 mart 2017, Patika yolundaki harap ev


Arabada gidiyoruz.  Çok uyumlu, mutlu olduğu bir gün.

Ben- Seni çok seviyorum oğlum. Hayatımıza ne güzel şeyler getirdin. İyi ki varsın

Emre- Ben olmasaydım da Eren olurdu anne (Ah ah..)

Ben- Olur mu? Sen doğduktan sonra seni o kadar sevdik ki bir tane daha çocuğumuz olsun istedik.

Emre- Bebek olması için istemek mi gerekiyor yani?

Ben- Evet, hem annenin hem babanın istemesi gerekiyor (İlk kez bu konu açılıyor, tedirginim)

Emre- İsteyince hemen oluyor mu?

Ben- Hayır. Anne-baba çok istiyorsa oluyor.

Emre- Nasıl oluyor peki?

Ben- Anneyle baba yalnız kalıyorlar, birbirlerine sarılıp öpüyorlar

Emre-O zaman neden istemiyorsunuz bir tane daha bebek?

Ben- Sen ister miydin evde bir bebek daha olmasını?

Emre-Evet anne, Çok isterim. Hadi nolur sen de iste!

Sorular neyse ki bu kadarla kaldı. Devam etseydi nasıl cevaplar verirdim bilmiyorum. ''Annenin ve babanın karnında tohumlar var''dan öteye geçmek zor gibi..Emre bugüne dek cinsel konulara hiç girmedi. Aşağıda gördüğünüz kitaba geçenlerde sevgili Zeynep'in evinde rastladım ve çok dikkatimi çeken bir cümle oldu. Diyor ki çocuğun cinsel konularda hiç bir şey sormaması onunla konuşmak gerekmediği anlamına gelmez. Uygun fırsatları kollayarak konuşma fırsatını siz yaratın .


Yazarının  (Rayka Sumru)  bir seksolog olması beni cezbetti ama başlık ne kötü. Kendimi de Bedenimi De Seviyorum olması gerekmez miydi?
Yaş altı buçuk, mevzular böyle.

Etiketler: