Liste 13: Beni Neşelendiren Şeyler

Neşe bence dünyadaki en sahip olunası duygulardan biri çünkü neşe içten gelir, bir sebebi olmaz. Çocuklar neşelidir mesela, ne geçmişin yükü ne geleceğin kaygısı. Neşeli insan zaten ırkı tükenmiş bir tür, etrafta pek kalmadı sanki..

Kendimi neşeli hissettiğim anlar ?? Düşünüyorum düşünüyorum aklıma pek az şey geliyor, mesela:

-İyi uyumuşsam iyi uyanıyorum. Enerjik oluyorum. Bu neşe sayılır mı bilemiyorum.

-Önümde iyi bir program varsa, yapılacak keyifli aktiviteler varsa kesinlikle neşem yerinde oluyor.

-Dostlar, ortak tanıdıklarla ilgili ufak tefek dedikodular, kahkahalar

- Emre ve Eren'in bir sürü hali, ''dötüm yanıyooo'' diye koşturmaları, popo dansı yapmaları ve daha neler neler; kesinlikle çocuklar beni neşelendiriyor

- Karikatürler,


-Onedio'nun derlediği en komik tweet'ler


-Başak, Güneş ve Selcen'in blogları

Gene de baya oldu, sevindim.

Etiketler: