Liste 47-48: Minnettar Olduğum Şeyler ve Hayatıma Katmak İstediklerim

Minnettar Olduğum Şeyler

1. Sağlıklı bir bedenim var.

2. Huzurlu bir yuvam, iletişim kurabildiğim bir eşim var.

3. Kendi paramı kazanıyorum.

4. Çocuklarım sağlıklı ve sevgi dolu.

5. Anne babam, kardeşlerim hayatta

6. İhtiyaçlarımın karşılandığı bir evde , ailemle birlikte büyüdüm. Sevildim ve korundum.

7. Hep parlak öğrenci olduğum, örnek gösterildiğim bir eğitim hayatım oldu, üniversiteye gidebildim.

8. Yoga yapmak, kitapçılarda vakit geçirmek, yurt dışına gidebilmek gibi benden önceki kuşak aile kadınlarımın hayal bile edemediği lükslere sahibim.

9. Hayal kurabiliyorum;bakınız aşağıdaki resim:

Abant'da bulunan Yeşil Ev isimli otelden bir görüntü
11. İmdat dediğimde koşacak, hadi gel kahve içelim dediğimde gelecek dostlarım var.

12. Penceresinden begonvilleri gördüğüm, gece dışarı çamaşır asarken köpek sesleri dinlediğim, güneşin doğuşunu ve dolunayı izlediğim, her köşe başında denizle karşılaştığım bir yerde yaşıyorum

13. Mutsuz olduğumda seçeneklerim var; işte, evde ve hayatta.

14. Çok sevdiğim yazarlar var, içsel dostlarım.

Hayatıma Katmak İstediklerim

1. Daha fazla neşe dolu anı

2. İçsel barış

3. Kabullenme

4. Seyahat

5. Kitaplarımı dizebileceğim kocaman bir duvar

6. Geniş, boş zamanlar

7. Sohbet, çay dolu buluşmalar

8. Şükür anları

9. Bir değil iki ya da üç saat yoga

10. Aşk

Etiketler: