#BLOG FIRTINASI / 3. GÜN / Gitmek İstediğim Bir Yer..


İtalya'da küçük bir meydandayım. Ilık bir nisan akşamı. Burnuma çiçek ve pizza kokusu doluyor.Tam günbatımı saatlerinde bu meydana bakan bir kafede oturuyorum. Öyle bir an ki mutluluk elle tutulur gözle görülür bir hal almış.  Görmeyi en çok istediğim ülkelerden birinde tam da hayal ettiğim dekorun içindeyim. Etrafım bir sürü masa ve bu masalarda oturan neşeli insanlarla çevrili. 

Sabah son derece şirin bir otelde uyandım , taze çiçekler konmuş beyaz örtülü bir masada harika bir kahvaltı yaptım.Sonrasında tüm günümü ara sokaklarda dolaşarak, sokak ressamlarını izleyerek ,nefis pizzalar ve makarnalar yiyerek geçirdim.Bol bol fotoğraf çektim.

Akşama doğru bu meydanda buldum kendimi.Kahvemi yudumlarken seyrettim insanları ; herkes o kadar huzurlu ve keyifli görünüyor ki .. Gam ve keder uğramamış buralara ve ben iyi ki gelmişim.

Not: Arabalar filmini sayısız kez izledim ve İtalya diyince aklıma hep bu sahne geliyor:)

Etiketler: ,