Babalar Günü




Webden bulduğum bu hareketli görsel duygularıma tercüman oldu. Gün bahane, duyguları ifade etmek şahane :)

Benim babam çok sevgi dolu, merhametli, yumuşacık bir baba oldu bize. Öyle kötü anım yoktur hiç. Çok ama çok şanslı olduğumun farkındayım. Her zaman beni dinledi, anlamaya çalıştı. Türk filmleri tadında bir çocukluk yaşadım. Ceketini satıp çocuğunu okutan babalardandır kendisi kelimenin tam manası ile. 

Çocuklarımın babası ise tam bir kahramandır gözümde. Sabrıyla, sakinliğiyle, yorulmak bilmemesi ile çocuklar ve benim için sığınaktır, limandır, can simidi ve kurtarıcıdır kendisi. Uyumayan bebeyi alır uyutur, sinir krizi geçireni sakinleştirir. Bunaldığımı hemen hissedip beni gezmeye, sinemaya, alışverişe gönderir.

Bu vesile ile kıymetli babama ve kahraman eşime sonsuz teşekkürü borç bilirim. Büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden, hayat arkadaşımın dudaklarından öperim. Bu harika Pepe şarkısı da hediyem olsun:

http://www.youtube.com/watch?v=cSI12gXBlJY

Etiketler: ,