Özgün Çiçek Gururla Sunar


Sevgili arkadaşım Özgün, embriyolog olarak başladığı ve uzun yıllar devam ettiği kariyerine çiçekçilikle devam etmek istediğine karar verdiğinde şok geçirdiğimi inkar etmeyeceğim. Dükkanını Ortakent'de, Acıbadem hastanesinin karşısında açtı, Web sayfası yok ama Facebook'ta Özgün Çiçek diye aratırsanız hemen çıkıyor. Harika işler yapıyor kendisi. Bu yazıdaki tüm resimler Özgün tarafından organize edilen bir düğünde çekildi. Üstelik amatör fotoğraflar. Ben bayıldım yaptığı işe. Hele şu ağaca kurdele ile bağlanan mavi cam kavanozlar tam benlik. Para sıkıntısı olmasa da bir 10. evlilik yıldönümü organizasyonu yapsak, süsleme işini de Özgün yapsa, on numara beş yıldız bir olay olurdu.









Romantik bir Hollywood filminden bir kare desem herkes inanır.




Rüya gibi tüm kareler. Yeşil, mavi ve çiçekler ancak bu kadar güzel bir araya getirilebilirdi. Benim için çok hoş bir ilham kaynağı oldu. Gelin ve damat kadar beni de mutlu etti, saçma ama gerçek.

Kadınlar ne ister diyorsunuz ya beyler, işte kadınlar böyle bir buket çiçek ve minicik bir not ister: ''Seni seviyorum''  ya da ''Beni seçtiğin için çok şanslıyım''  yazsa ,sevinçten uçmaları garanti, benden söylemesi:)

ÖZGÜN ÇİÇEK

ÖZGÜN ÇİÇEK

ÖZGÜN ÇİÇEK

Etiketler: