Sevgili Günlük


İlginç bir şekilde üç haftadır pazartesi günleri paten kaymaya ve pazar günü piyano öğrenmeye gidiyoruz. Yaşasın istikrar! Sevgili Yüksel anneye çok teşekkürler ön ayak olduğu için. Bir sonraki ders ben de deneyeceğim.


Epeydir devam ettiğim alış veriş diyetimi bozdum. Oğlanlara 9-10 parça kıyafet , kendime çok şık bir çizme (eskileri bağışladım) aldım sonra da oturup kahvemi içtim. Bana iyi geliyor, seviyorum kahve-tatlı ikilisini, vaz geçmek zorunda kalmadıkça devam edeceğim.

Patika Kreş Bodrum

Bugün okula pijama ile gittik. Evden çabuk çıkmak için olur dedim, arabada değiştirmek için kıyafet aldım ama değiştirmek istemedi. Arkadaşlarına dinozorları tanıtacakmış. Dinozor çağı başlıyor galiba bizim evde de. Tuzun zararları işleniyor okulumuzda ve tuzluk sergimiz var, bekleriz:)

Patika Kreş Bodrum





BDK ve Kitapyurdu ayrıca sıkı durun, sanal kitap okuma grubumuz sayesinde önüm ,arkam, sağım, solum kitap dolu. Enginar Kalpler ve Var Olan Annenin Yokluğu yarım duruyor, iş yerindeki dolabım, arabam, çekmecelerimden kitap fışkırıyor.  Biri beni durdursun :)

Etiketler: , ,