Neredeyse Üç :)

13 ağustos cumartesi. Arkadaşımızın evindeyiz. Çocuklarla birarada olduğum ender ve güzel bir kare.


Bir hafta sonu evde daralıp kendimizi 5M'e atmışız. Eren alışveriş arabasına çiş yapmış, yeni külot alıp giydirmişim.

4 günlük okul maceramız. Şimdilerde  abisinin okuluna yakın bir kreş beni getir-götür yorgunluğundan kurtarır diye düşünsem de gönlüm Patika'da

Bir azim-heves gidip, şişşşttt sesleri arasında tadını çıkarmaya çalıştığımız Gümüşlük Caz Festivali'nden..

Berberde ilk traş. 16  ya da 17 temmuz. Gayet sakin durdu. 


''Saçlarım sekil, önümden sekil''

''Çok hos''

''Sana ev yapıcam anne. Memnun olacak mısın?

''Ezemm, ezemm'' (Ecem'e sesleniyor)

''Sana bi sürprizim var ne biliyor musun?'' (Eline ne geçerse arkasına saklayıp uzatıveriyor)

''Dayın, dayın..(Dayısına sesleniyor; biz sürekli dayın öyle, dayın böyle dediğimiz için abimin adını dayın sanıyor)

Çok güzel konuşuyor, ayrıntılı- uzun cümleler kuruyor. Muhtemelen , tabi ki vb kelimeleri kullanıyor. Özellikle ''ş'' leri ''s'' olarak söylüyor ve çok tatlı görünüyor.

''Anne, babam bana ne dedi biliyor musun? İyi ki varsın dedi. Sen de desene.''

Rica ettiğin için teşekkür ederim, söz veriyorum gibi bakıcıdan duyduğu cümleleri yerli yersiz kullanıyor. Ne anlama geldiğini tam olarak bilmiyor elbette.

Komut almaya yatkın , izin veriyor musun soru kalıbını sık sık kullanıyor. İdare etmesi kolay oluyor bu nedenle.

Sabahları sorunsuzca ayrılıyoruz, kısa bir tur yaptıktan sonra. Dün park etmemi beğenmemiş, neden garaja girmedin dedi ve tekrar park ettik beraber.

Dün akşam evin giriş kapısında oyalanıyordu. Arabamızın ışıkları çok ilgisini çekiyor. Bu ışık niye yanıyor, bu niye yanmıyor filan derken kafayı ışıklara takmış durumda. Yine arabanın etrafında geziyor sandık, çıktık baktık ki yok. Üç koldan aramaya başladık (Ben arabaya bindim, abim motorsiklete, babası yürüyerek) . Bir de baktım taa tepelerden iniyor yalın ayak. Niye gittin haber vermeden deyince de canım istedi deyiverdi.

Şubatta memeden ayrıldı, mayısta bezi bıraktı ve bütün ev çiş kokuyor. Eli sürekli pipisinde. Bu ara tuvalete gitmektense olduğu yere koyveriyor. Arabanın koltukları dahil Eren'in çişinden nasibini almayan yok. Yemek konusunda abisinin izinden gidiyor. Seçici. Zayıfladı ama boyu abisine yaklaştı. Sanıyorum onu geçecek ve bu beni kaygılandırıyor.

Dışa dönük, sosyal, sevgisini sarılarak-öperek gösterebilen bir çocuk. Aynı anne-babadan doğup da bu kadar farklı olması ile bizi şaşırtıyor.

Üç koca yıl geçti bile. Kreş başlar, alışma süreci vs derken sen de büyüyüverirsin Erencik. İyi ki geldin dünyamıza. İyi ki doğdun :)

Etiketler: ,