Çocukla Dalyan ve Akyaka

Giderken..
Hava harika olunca ve 15-16 ekimde zaten il dışına bir gezi planlamış olunca (Arabayla Bursa'ya gidecektiK, online kulubün toplantısı için) , rotayı değiştirerek Dalyan ve Akyaka yaptık. Bodrum-Dalyan, üç-üç buçuk saat sürüyor. Akyaka bir saat daha önce. Bir dönem beraber çalışma şansına eriştiğimiz bir arkadaştan yol tarifi alıp, Dalyan'a vardık.

kaunos çay bahçesi

Dalyan'a gidince dosdoğru Kaunos çay bahçesine gidiniz. Kayalar içine oyulmuş kral mezarlarının tam karşısındaki bahçede Dalyan kanalını izleyerek ,asmanın altında güzel saatler geçirdik. Tost, hamburger gibi yiyecekler bulunuyor. Park da var. Üç yaş üstü bebe ile ideal.

Sonrasında iki seçenek var, Sevgi Yolunda yürüyüş ve Caretta'ların yuvası İztuzu plajına gidiş. Biz sevgi yolunu seçtik; rüzgar vardı, tekne-mekne organizasyon gerekiyordu fakat yürüyüşe başladıktan 10 dakika sonra önümüze çıkan tonton bir amca özel tekne turunu 100 liraya yapalım deyince şöyle bir kaldık. Biraz yürüdük, Dalyan'ın çarşısını dolandık. Küçücük yer zaten, saat de tam gün batımına yakındı. Tekneye karar verdik. İyi ki de öyle yapmışız.

Çocukla Dalyan

Çay bahçesinden İztuzu yarım saat sürdü. Oldukça geniş, ferah, güzel bir manzara ve duygu sunan kanalı kat edip akşamın altın ışıklarında plaja vardık.

Plaj bomboş. Terk edilmiş. Kaplumbağaların yavrularının denize ulaşması ağustosta tamamlanmış. İngilizlerin öncü olması ile koca sahilde tek yapı yok. 5-10 dakika kaldık. Çocuklar koşturdu. Resim çektirdik.

Güneşi dönüş yolunda batırdık ve çok ama çok şükürler ettik, birlikte olduğumuz için, şahane Ege'de yaşama fırsatımız olduğu için..

Kerme Ottoman Palace

Otel balkonundan manzaramız

Kerme Ottoman Palace'da konaklamak üzere Akyaka'ya döndük. Bir saat sürüyor yol. Çocuklarla ilk otel deneyimimizdi. Emre epeyce mutlu oldu. Hoşuna gitti otelde kalmak. Yatakları kirletmemeye çalıştı, şaşırttı bizi. Otel güzeldi, otantik ve sevimliydi fakat ses yalıtımı kötüydü ve sanırım aşırı hareketten beynim bir türlü sakinleşmedi. Uyuyamadım doğru dürüst. Sabaha kadar dön öteye, dön beriye, iki kez alt kata indim çocuklara bakmaya. Tuvalet de alt kattaydı. Yatak çok büyüktü, yastık sertti, diğeri çok inceydi ..

Sabah beklediğim şekilde bebeler yedide uyandı , kahvaltının tadını da çıkaramadım pek. Eren'le biraz poğaça tırtıklayınca sonradan canım hiç bir şey istemedi. Önceki iki gece de iyi uyumamıştım. Dolayısıyla tüm gün perişan, keyifsiz dolaştım ve tadım olmadı.

akkaya orfoz

Eren uyudu babası ile, ben Emre ile meşhur Orfoz restorana gittim, birlikte kahvaltı etmeyi hayal ettiğimiz diğer arkadaşlara katılmak üzere. Kahvemizi içip yola koyulduk ve evimize döndük.