Listelerim, Hafta 4: Hedefler ve Müzikler

Liste işini sevdim. Sevmem sanmıştım ama iyi geldi. Fakat iki çeşit liste yazınca blog listeden geçilmez oldu. Ben de ikisini aynı başlık altında toplamaya karar verdim. Biri Özlem'in Listesi, diğeri 52 hafta 52 liste projesi.

Şimdi ve Gelecek İçin Hedeflerinizi Listeleyin (Proje)

-Çok satan bir yazar olmak
-Zamanımı kendim planlamak
-Ders veriyor olmak
-Geniş -baya geniş- arazi içinde, kedili köpekli, ağaç altında masalı , düz ayak bir ev
-Bu sene bitiminde borçsuz olmak
-Oğlanların yaşamına müzik ve sanat katmak
-Sadeleşmek


Yaşamakta Olduğunuz Hayata Uygun Film Müziklerinden Oluşan Bir Albüm Listesi Yapın (Özlem)

Bu nasıl bir şey pek anlayamadım ama yaşadığım hayatın müziği başkalarının kulaklarına sıkıcı gelen fakat virtüözü için keyifli bir enstrümantal müzik olurdu. Şenlendiricinin albümleri gibi..O zaman liste şöyle:

- Sevda (albüm hüsnü hicaz)
- Sen benim dünyamsın ((albüm hüsnü hicaz)
- 25.saat (albüm hüsnü hicaz)
- Şinanari ((albüm hüsnü klarnet)
- Bülbülüm Altın Kafeste ((albüm hüsnü klarnet)
- Avare (albüm hüsnü avare)
-

Etiketler: