Liste 36-39


En sevdiğim ay geldi ve geçti. Sonbaharın başladığını unuttum. listeleri unuttum, kim bilir daha neleri unuttum..Sıkıntılı bir yaz ve eylül oldu. Yapı itibariyle neşeli, iyimser biri değilim ama bana öyle geliyor ki stresim artık farklı boyutlarda ve köklü değişiklikler gerektirecek gibi. Su akar yolunu bulur deyip listelere geçelim:

Liste 36: Açık Havada Yapmaktan Hoşlandığınız Şeylerin Listesi

Tipik bir Türk olarak ''oturup çay içmek'' diyeceğim. Piknik olayından pek hazzetmem, kadınlar için eziyettir malum. Kamp filan hiç denemediğimiz bir şey. Spor olarak da öyle sağa sola bakınarak yürümekten gayrısını yapmışlığım yok. Çocuklarla açık havada olmayı da seviyorum, değişik konular açılıyor ve onların hiçbir şeyi unutmamalarına hayranım.

Liste 37: Bir milyon doları nasıl harcardım?

Açık ve net söyleyeyim doğrudan bankaya yatırır ve faizi ile ömür boyu çalışmadan yaşardım (Mümkün mü bilmiyorum tabii) çünküleyim (Yaşar Kemal'in İnce Memed'ini yeni bitirdiğim belli olsun) koşturmaktan, en zaruri şeyler için yarım saat kuaföre gidememekten, güzelce bir sofra kurup ağız tadıyla iki lokma yiyecek keyfimin olmamasından acayip yoruldum.

Liste 38: Kendinizi Daha Fazla Sevmenin Yolları

Lisede tüm iç seslerime kulak tıkayıp edebiyat fakültesine hazırlanmamış olmamı değiştirecek bir şey yok..Bundan sonrası içinse bilmiyorum.

Liste 39: Şimdiye Kadar Gördüğüm En Güzel Şeyler

Güzel kelimesinin kapsamı elbette çok geniş. Benim için güzel deyince görür görmez çarpıldığım şeyler aklıma geliyor. Aşağıda bir kaç örnek koydum:


www.cafenohut.com

Laura Ashley 

deli anne Mümine'nin tüm fotoğrafları

Etiketler: ,