Eren'den İnciler (Yaş Neredeyse Beş)



-Lolipop kaç lira dedim; FREE !

- Kolum bürküldü

- Ben düz düz gidiyorum ama bedenim yamuk gidiyor. (Uyku sersemliğini anlatıyor)

- Anne bu mağazayı Ecem'in arkadaşları yapmış, yani Çinliler (Ecem'in Kore sevdasından sebep)

- Dağlara gidelim deliler gibi eğlenelim

- H'den bir harf buldum Y ile Yusuf Kerem

- Biliyor musun bu adam C 'nin babası (İzlediğimiz filmde zenci bir adam gördü ve sınıflarındaki zenci çocukla bağdaştırdı.)

- Namık motoru (malesef amk'nın yuvarlak hali, hangi sebeple söylediklerini anlamıyorum)

- Gökkuşağı nasıl oluşuyor biliyor musun? Hem yağmur olması gerek hem güneş olması gerek.

- Kaşarli miiiiii? (Kaşarlı mı)

- Ays hem buz demek hem göz, Emre bunu biliyor mu sence?

- Yağız Efe vs Yankı

- Dört iks üç kaç eder?

- Dit do rat ti recep ivikli

- Mandalina zort

- Bisikletimi ''purple'' a boyayabilir miyiz?

- Emre ''Sen benden 3 yıl önce doğdun'' diyip üste çıkmaya çalışınca ''Sen önce öleceksin'' diyiverdi.

- Selda Bağcan konser afişlerini görünce serviş şoförü İbrahim zannedip, İbrahim'in konseri var dedi. (Saçlar benziyor sahiden)

- Bana hep şaka yapıyorsun :(((( (yalan söylüyorsun demek istiyor. Yavrucuğum..)

- Markettt, aşkımmm (Uzaktan marketi gördüğünde)

- Zack, sen benim evcil hayvanımsın

- Adana Demirspor maçı varmış anne, onu seyredicem bu akşam

Banyodan nefret ediyordu, yaklaşık iki aydır seve seve yıkanıyor. Suyunu başından aşağı kendisi döküyor.

Çok tatlı kocaman bir gülüşü var.

Babasına babiş diyor

Okulda sarılıp öpüşerek kolayca ayrılıyoruz. Arkasına bile bakmıyor.  (Tatil dönüşleri hariç)

Birçok çocuktan arkadaşım diye bahsediyor. Herkes onunla arkadaş olmak istiyormuş.

Maalesef yeme düzeni abisine benzemeye başladı. Çok seçici. Salatayı seviyor. Sabahları kaşarlı simit favorisi.

Çok ciddi bir görsel hafızası var. Pek çok kelimeyi tanıyor. Göztepe kelimesini bile. Okuyamadıklarını uyduruyor. ''Hassa''yı ''asassin'' yapıyor mesela. ''Kırıkhan''ı ''Han kanal''. 'Karikatür'ü 'katil kültür'.  Kitap okurken tanıdığı kelimeleri seçmeye çalışıyor. İngilizce kelimeleri kullanıyor. Carla'nın ingiliz aksanı ile hem de. Kelimeleri sevecek gibi duruyor ve bu benim içimde çiçekler açtırıyor..

Etiketler: ,