Emre 9 Yaşında




Evde tadilat (baya baya şantiye havası) , Ramazan ve bilumum sebeplere rağmen 12 mayıs, pazara denk gelince kutlamadan vazgeçmedik.

Pastacımız aşırı yoğun olunca (instagramda @sweetartacademy ) bu sene Royal'den aldık pastamızı. Süsleme olarak sadece balon kullandık. Alt kat bahçeye masa açtıysak da güneşin 16:00'dan sonra etkisini kaybedeceğini ve çok sıcak bir gün olacağını hesap edemediğimizden ikramları alt kata indiremedik. Baba katılımı olmayınca (Davet edildiğimiz yere mutlaka olumlu-olumsuz cevap bildirmeliyiz; kesin bilgi) kadınlar ve çocuklar olarak üst katta yedik içtik.


Kurabiye, poğaça ve sarmayı becerikli bir sınıf annesine yaptırdım. Ton balıklı salata, kısır, sigara böreği ben yaptım. Gülşen erkence gelip işlerin ucundan tutarak saçımı başımı toplamama fırsat verdi.

Tatlı oğlum tek basamaklı yaşların sonuncusuna ulaştı. Pubg, fornite, PS, şükürler olsun futbol, bol bol zıptırık, 'selamünaleyküm, hayırlı işler' gibi youtube lafları, hala giyilen 3 yaş yelekleri, okunan Sör Yeşil Benek, Gergedanlar, Şapkasız Girilmez kitapları, matematik prosu olduğunu iddia etmeler..'Ben söylemezsem yanımda bile yatmıyorsun, hep Eren'le uyuyorsun, küçükler hep haklı değil' cümlelerin..

İyi ki doğdun Emre'm.

Sadel güzeldir :) Şu örtüyü iyi ki almışım. 

Erken gelip işleri kolaylaştıran ve çaktırmadan bulaşıkları / ortalığı toplayan gizli kahramanlar


Ceylin, Poyraz, Mert, Mehmet Efe, Duru, Alptuğ, Beyza, Efe, Lina, Berk, Bade ile güzelleşen gün
NOT: 'Ayrıştırmak gibi olmasın ama Eren'i mi daha çok seviyorsun beni mi? Yoksa annemi mi?'  demesi, bizim öylece kalmamız, kendisinin en çok Eren'i sevdiğini söylemesi, Eren'in şaşırıp 'yani beni'' diye tekrarlaması..13 mayıs folklor provasından gelip aşırı tatlı davrandığı bir günün akşamında olanlar bunlar.

Etiketler: ,